Etkö ole vielä PELMU:n jäsen?
Liity tästä!!Lue myös usein kysyttyä.
Kirjaudu sisään...
Tunnus:
Salasana:

Vuorokone

Keikkakone

ETUSIVU BÄNDIT KÄMPPÄ YHDISTYS YHTEYSTIEDOT
Polyteknikkojen elävän musiikin yhdistys PELMU -

Mikä on PELMU?

For international members of AYY, please contact .

PELMU eli Polyteknikkojen Elävän MUsiikin yhdistys on perustettu maaliskuussa 2004 tukemaan teekkarien elävää musiikkia kaikissa muodoissaan sekä tarjoamaan nykyisin kaikille AYY:n jäsenille mahdollisuus ottaa osaa musiikin tekemiseen ja siitä nauttimiseen.

PELMU:n tärkeimmät tavoitteet ovat:

1. Tukea jäsenten soittoharjoittelua.
2. Tukea jäsenten esiintymistoimintaa.
3. Edistää teekkarien tuottaman elävän musiikin käyttöä erityisesti ylioppilaskunnan piirissä.
4. Kehittää itse yhdistystä.

Jäseneksi liittyminen

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä jokainen yhdistyksen toiminnasta kiinnostunut Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan (AYY) jäsen.

Yhdistyksen ulkojäseneksi voidaan hyväksyä jokainen yhdistyksen toiminnasta kiinnostunut henkilö, jota ei voida hyväksyä varsinaiseksi jäseneksi.

Yhdistyksen kannatusjäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.

LIITY JÄSENEKSI